Wednesday, November 4, 2009

Alhamdulillah...Selesai

assalamualaikum...salam ukhuwwah...

akhirnya, setelah lebih kurang 2 minggu saya bertungkus lumus untuk menyiapkan segala assigment dan get ready untuk exam, akhirnya saya berjaya menghadapinya hingga ke hujung...segala assigment yang diberikan berjaya di siapkan mengikut kriteria yang diberikan. Alhamdulillah, saya berjaya siapkan kerja-kerja yang tertangguh. sekarang ini, tinggal berserah kepada Allah dan tawakkal kepadaNya. ku berdoa, semoga saya memperoleh keputusan yang baik...amin, doakan untuk saya.

sekarang ini saya berada di rumah sewa adik junior. terima kasih kat dioarng sebab sudi bagi saya menumpang rumah mereka. bukan apa, in case takut xleh keluar awal pagi esok, saya memutuskan untuk menumpang bermalam di rumah mereka. setinggi terima kasih k.ain ucapkan kepada adik2. adik2 memang best! diorang sekarang ni tengah sibuk study tentang Decision Maths (saya dah belajar dulu)...well, wish You all the best and good luck for your exam...Chaiyok2!!

setakat ini dahulu untuk post kali ini. jam dah menunjukkan hampir pukul 1 dan itu bermakna saya kena tidur...esok, pagi2 dah bertolak balik ke kampung halaman... doakan saya selamat...

p/s: kepada rakan-rakan seperjuangan, selamat berusaha untuk menyiapkan assignment.

2 comments:

nasuha said...

salam k.ain..
harap ni bukan kali terakhir pertemuan antra kita.. jaga diri, hiasi peribadi sbgai wanita solehah.. semoga hari2 indah sentiasa bersama k.ain, semoga berjaya =)

usrah murabbi said...
This comment has been removed by the author.