Friday, December 25, 2009

Sedih @ Gembira?

Assalamualaikum semua, sahabat blog...sekarang ni semua kawan-kawan seperjuangan memang sibuk dengan posting. maklum la, ditempatkan di kawasan yang bukan kampung sendiri untuk bertugas demi anak bangsa... setelah talian KPM aku dail, aku ditempatkan di Selangor... mengikuti jejak-jejak kebanyakan kawan aku yang lain... hancur harapan untuk bertugas di kampung sendiri... antara sedih dan gembira, aku pun tak tahu. sedih sebab terpaksa berjauhan lagi dengan suami... gembira? entah, xtau nak cakap macam mana... mungkin ada sikit. takut lagi banyak dari segala-galanya...apa-apa pun, setiap sesuatu itu pasti ada hikmahnya, walaupun terpaksa berjauhan tetapi aku yakin dengan Dia (Allah S.W.T) yang telah menetapkan sesuatu untuk hambaNya. Kini, aku kembali berserah kepadaNya, mengharapkan sesuatu yang lebih baik untuk aku dan keluargaku...

untuk pengetahuan semua, disini aku senaraikan kawan-kawan yang dipostingkan ke Selangor, Johor dan Perak setakat yang aku tahu sahaja...

Selangor: Sharif, Abdah, Azmi, Zaid, Hanis, Shah, Afandi, Faisal
Nadzrah, Suhaizani, Roshida, Norma, Shuha, Amalina, Sumaiyah, Amaliza, Afifah

Johor: Fathi, Zaki, Muhaimin, Zulatfi, Izuan, Adli, Naim, Azri yusof
Ilyani, Sarah, Syairatul

Perak: Hafiz
Ifma

yang lain, belum diketahui lagi. apa-apa perubahan akan di baiki kemudian... untuk semua, selamat bertugas diucapkan dan selamat menjadi cikgu yang baik...

5 comments:

uto laut said...

slm..tak pe dah tu dapat selangor..sekurang2nyer ramai gak kawan2..huhu..
selamat menjadi pendidik yang cemerlang kelak...

hitamputeh said...

selamat bertugas nanti!...suh abi tukar selangor la...he3..
d^_^b

Ratu Syahadah said...

Salamunalaik wbt..

Smoga k.ain dpt jd cekgu yg cemerlang.. demi mdidik anak bangsa tcinta.. =)

ain said...

salam...

uto: sel tu dah ok tp klu dapt kg sendiri lagi seronok...tp xpe, pengalamn tu penting...

hitamputeh: xleh pindah sel...lagi susah nk balik nanti...papepun...doakan yang terbaik for me

ratu syahadah: time kasih...insyaallah

Ztnim Dhom said...

slm.. ain, ni ak nk bg update ckit...ak skrg da tkr kelate da... mgajar kt tepi umah jer...

::::::::::::::::::::::::::::::
(ak pn sediy gak duk cni..ari2 mkn mskan2 pedas jah)